diumenge, 16 de març del 2008

Rajoy rima amb Peroy...ningú és perfecte.


Perrea, perrea.

Lo baila el Sapatero
y también en Guashintón
y en medio Asebes amb
dos líneas de investigasión.

Lo baila la sequera
y la taja del canario
y el pepero de mallorca
cuando sale del armario.



Uno! Elscampsdegolf Dos! Totcollavall. Tres! Lacaspaguanta. Cuatro! Lesopesdall.


Elscampsdegolf.


Com sóc dona conscienciada
responent a la proposta
practico l'estalvi d'aigua
de l'alba fins a la posta.

Rego amb l'aigua de fregar
el cadàver del gerani
i al canari, amb taps de vodka
li reempleno el dispensari.

A l'oficina em fan mobbing
perquè em dutxo un cop al mes.
me'n vaig a fer uns quants forats...
i m'oblido de l'estrés!



Totcollavall.


Avui el George m'ha trucat
m'ha dit que no pari el carro
que em perdona allò d'Irak
Ja sóc l'amo del cotarro.

Si Ell és amb mi, és ben cert
que no tindrem adversaris
malgrat em quedin quatre anys
i a Ell dos telediaris.


Lascaspaguanta



L'Acebes, segons em diuen,
aguanta com un jabato.
No serà un Àngel caigut...
lo Zaplana paga el pato.



Lesopesdall


Ens diu el senyor Ariely,
economista israelià
que per ser del tot feliços
hem d'evitar comparar.


Si el veí va en un Ferrari
i de vacances a París
jo amb l'Orbea a picar pedra
i més feliç que un anís.




  • Fonts bibliogràfiques: Calçotada amb vi de raïmat i quatre copitxueles mal comptades d'oporto. Perdó.






2 comentaris:

Majorette ha dit...

Rous, filla!!
Ets imparable!
Només puc comentar que m'he fet un fart de riure. Em sento incapaç de replicar-te, almenys de moment.
Estàs sembrà!
Necessito un temps de reflexió i recolliment.

Crazy Teacher

Rosa Peroy ha dit...

Ette:

Gràcies per mirar la meva alta taxa d'alcoholèmia amb tants bons ulls.

Et recomano que, per seguir el mateix (i qüestionable) nivell, t'alicatis un parell de copetes portugueses.

I de pas, et sortiran, a tu que ets cantant reputada (amb perdó), uns fados increïbles.

Deuetguard